Cykliczne, 2-dniowe szkolenie podatkowe dla dealerów. Czerwiec 2023
Formuła szkolenia:
Szkolenie online
Dwudniowe szkolenie składające się z 4 odrębnych sesji,
każda z nich trwa 3 godziny.
Dodatkowo sesja pytań i odpowiedzi, która trwa 4 godziny.
Szkolenie stacjonarne
Dwudniowe szkolenie składające się z:
8-godzinnego szkolenia stacjonarnego (1. dzień)
4-godzinnego szkolenia online (2. dzień).
Dodatkowo sesja pytań i odpowiedzi (w formule online), która trwa 4 godziny.
Dzień 1.
Najbliższe zmiany przepisów podatkowych
- Jakie zmiany w VAT (i CIT oraz PIT) wprowadzi Pakiet SLIM VAT 3 od 1.07.2023 r.?
- W jaki sposób zacząć przygotowywać się do wdrożenia KSeF?
- Jakie będą skutki procedowanej nowelizacji dotyczącej płatności gotówkowych?
Stosowanie limitu 150 tys. zł i proporcji 75/25 w praktyce
- Jak poprawnie wyliczyć koszty (KUP i NKUP) dla aut o wartości powyżej 150 tys. zł, które wprowadzane są na ŚT?
- Jak obliczać proporcję kosztów przy zakupie polisy AC i GAP?
- Jak wyliczyć przychód podatkowy przy zwrocie składki w związku ze sprzedażą pojazdu?
Przedłużone gwarancje
- Jak dokumentować przekazanie klientowi przedłużonej gwarancji przy sprzedaży samochodu?
- Wydatek na zakup przedłużonej gwarancji – koszt pośredni czy bezpośredni?
- Jak rozliczyć i udokumentować naprawę z przedłużonej gwarancji – w różnych wariantach?
Koszty podatkowe w stacji dealerskiej
- Jak stosować nowe zasady dotyczące zaliczania rozpoznania kosztu przy wynagrodzeniach i składkach ZUS?
- Które wydatki związane ze spotkaniami z kontrahentami i klientami można zaliczyć w koszty?
- Jak księgować wydatki na doposażenie samochodów?
Podatek u źródła
- Jakie obowiązki w zakresie WHT pojawią się przy wydatkach na oprogramowanie, usługi IT i reklamę w internecie?
- Czy płatność odsetek na rzecz zagranicznego banku powoduje obowiązki na gruncie WHT?
Bieżące zagadnienia podatkowe dotyczące stacji dealerskich
- Jak rozliczyć na gruncie VAT i CIT zakup dodatkowych funkcji samochodu uruchamianych poprzez kod od producenta?
- Jakie są skutki podatkowe wynajmu samochodów firmowych pracownikom?
- Jak rozliczyć wydatki na oklejenie samochodu firmowego?
Dzień 2.
Fotowoltaika, ładowarki, odprzedaż energii elektrycznej (usługi ładowania)
- Jakie obowiązki na gruncie akcyzy mogą pojawić się w związku z posiadaniem instalacji fotowoltaicznej i ładowarek do pojazdów EV?
- Jak rozliczać energię elektryczną zużytą do ładowania pojazdów dealera i klientów?
Ceny transferowe. Doświadczenia roku poprzedniego i wskazówki na rok 2023
- Jak organy podchodzą do benchmarków bazujących na danych sprzed pandemii?
- Jakie działania należy wdrożyć w związku ze zmianami kosztów finansowania dłużnego?
- Co – w kontekście cen transferowych – zmieniła wojna i wysoka inflacja?
Estoński CIT. Ujęcie w księgach rachunkowych i sprawozdaniu finansowym
- Jak zaksięgować transakcje związane m.in. z ukrytymi zyskami, wydatkami niezwiązanymi z działalnością gospodarczą czy nieujawnionymi operacjami gospodarczymi?
- Wyodrębnienie kont analitycznych – jakie rozwiązania będą najlepsze w praktyce?
- Jakich błędów uniknąć w związku ze sprawozdaniem finansowym spółki na CIT estońskim?
Budżetowanie stacji dealerskiej. Na wewnętrzne potrzeby firmy dealerskiej i na potrzeby importera
- Jakie elementy należy uwzględnić w budżecie na potrzeby dealera, a jakie na potrzeby importera?
- Jak uwzględnić wytyczne dostawców w przypadku budżetu dla importera?
- W jaki sposób uwzględnić aspekt wynagrodzeń w przypadku posiadania autoryzacji więcej niż 1 marki?
Finansowanie wewnętrzne i zewnętrzne (w tym pożyczki i poręczenia)
- Jakie są skutki pożyczek na gruncie VAT, PIT i PCC?
- Dlaczego dopłaty i przeniesienia zysku na kapitał zapasowy to „darmowy koszt podatkowy”?
- Jakie obowiązki wystąpią przy pożyczce od osoby fizycznej?
Ponownie spotkamy się osobiście! Sprawdź dostępne...
Lokalizacje
Lokalizacje szkoleń stacjonarnych
Gdańsk, 12.06.2023,
9:00-17:00
Hotel Scandic Gdańsk****
ul. Podwale Grodzkie 9, 80-895 Gdańsk
Warszawa, 14.06.2023,
9:00-17:00
Centrum Konferencyjne Golden Floor
al. Jerozolimskie 123A, 02-017 Warszawa
Dzień 1. Zajęcia stacjonarne lub online
Prowadzący: Marta Szafarowska, Bartosz Mazur, Weronika Grzęda
1. Najbliższe zmiany przepisów podatkowych
Marta Szafarowska
Weronika Grzęda
- Zmiany dotyczące podmiotów dokonujących transakcji wewnątrzwspólnotowych
- Zmiany w sankcjach VAT
- Zmiany w stosowaniu mechanizmu podzielonej płatności przy faktoringu
- Zmiany w zakresie art. 90 i 91 (współczynnik VAT i sprzedaż zwolniona) – obowiązki podatnika
- Zmiany w zakresie najmu prywatnego nieruchomości
- Zmiany w ulgach podatkowych dla podatników PIT
- Zmiany w zakresie wprowadzenia obowiązku przesyłania JPK_PIT i JPK_CIT
- Zmiany dla podmiotów inwestujących na giełdzie
- Mapa transakcji w stacji dealerskiej – dokumentująca sposób wystawiania i dostarczania faktur za poszczególne rodzaje transakcji
- Modele korygowania poszczególnych typów dokumentów w stacji dealerskiej
- Zmiany w zakresie faktur zaliczkowych – skutki
- Powstanie obowiązku podatkowego w VAT a możliwość wystawienia faktury przed wydaniem (dostawą) pojazdu
- Faktury ustrukturyzowane dla odbiorców zagranicznych – co oznacza obowiązek udostępnienia jej „w postaci uzgodnionej z odbiorcą”?
- Brak zgody kontrahenta na otrzymywanie faktur ustrukturyzowanych przy użyciu KSeF – skutki
- Krajowy System e-Faktur a JPK
- KSeF a faktury uproszczone generowane przez kasę fiskalną
- Awaria KSeF, niedostępność KSeF, awaria KSeF u podatnika – różnice pomiędzy tymi pojęciami i prawidłowe działanie w poszczególnych sytuacjach
- Sankcje finansowe za błędy w korzystaniu z KSeF – „taryfikator” i okres obowiązywania „taryfy ulgowej”
- Projekt nowelizacji ustaw o PIT i CIT, uchylający ograniczenia w regulowaniu zobowiązań przy użyciu gotówki
2. Podatek u źródła
Bartosz Mazur
- Korzystanie z oprogramowania bez przeniesienia praw autorskich
- Odsprzedaż aktualizacji
- Dostęp do programu diagnostycznego oraz korzystanie ze sprzętu diagnostycznego od kontrahenta spoza UE
- Wydatki na dostęp do licencji do programu np. CRM lub programu z technicznymi opisami części zamiennych
- Subskrypcja programów do obróbki zdjęć i filmów i wyszukiwania części zamiennych, integracji drukarki listów przewozowych z platformami sprzedażowy i aukcyjnymi
- Wydatki na zakup usług informatycznych i programistycznych
- Wydatki związane z dzierżawą kiosków do kluczyków (kluczykomatów)
- Płatności z tytułu odsetek do banku zagranicznego (np. importerskiego)
Pozostałe
- Wydatki związane z usługami przedłużonych gwarancji dla aut używanych
- Wydatki na ogłoszenia na zagranicznych platformach ogłoszeniowych
- Wątpliwości związane z wypełnieniem IFT-2R
3. Koszty podatkowe w stacji dealerskiej
Bartosz Mazur
- Przypomnienie podstawowych zasad – co jest kosztem, a co nie, kiedy rozpoznawać koszty, kiedy bezpośrednie, a kiedy pośrednie
- Koszty dotyczące samochodów – ogólne reguły
- Wynagrodzenia i składki ZUS a moment rozpoznania kosztu – nowe zasady
- Wydatki na spotkania z kontrahentami, klientami itd.
- Wydatki na organizację wydarzeń plenerowych, pikników itp., artykułów spożywczych dla uczestników i usług towarzyszących
- Wydatki na remont, adaptację, przystosowanie salonu w związku ze zmianami markowymi
- Wydatki (w tym współfinansowane przez pracowników) na karty sportowe i pakiety medyczne
- Wydatki na zakup odzieży sportowej z logo dealera
- Finansowanie działalności drużyny sportowej
- Sponsoring klubu sportowego
- Wydatki na usługi konsultingowe i marketingowe (opracowanie strategii, identyfikacji wizualnej itp.)
- Wydatki na zakup i wdrożenie systemu DMS – koszt bieżący czy WNiP?
- Wydatki na ogłoszenia dotyczące samochodów – koszt pośredni czy bezpośredni?
- Wydatki na części, elementy karoserii, które dealer wymienia z uwagi na popełniony błąd pracownika
- Wydatki związane z doposażeniem samochodów demonstracyjnych, zastępczych i służbowych
- Wydatki związane z samochodami używanymi oferowanymi do sprzedaży (PCC, transport)
- Wydatki na części wykorzystane do naprawy gwarancyjnej nieuznanej ostatecznie przez gwaranta
- Księgowanie doposażenia samochodów demonstracyjnych – w koszty czy na magazyn?
- Środek trwały (samochód) w leasingu został wprowadzony do ewidencji ŚT i amortyzowany, następnie wykupiony z leasingu. Koszty, szacowanie wartości początkowej po wykupie, ponowne wprowadzenie do ŚT?
- Prezenty dla pracowników – KUP czy darowizna? Konkretne przykłady
- Naliczony VAT – odliczać i naliczać czy nie odliczać? Kiedy stanowi KUP?
- Spisane inwestycje – czy i kiedy KUP?
4. Stosowanie limitu 150 tys. zł i proporcji 75/25 w praktyce
Marta Szafarowska
- Poprawne wyliczenie kosztów podatkowych i niepodatkowych dla samochodów osobowych o wartości powyżej 150 tys. zł wprowadzanych na środki trwałe
- Zasady liczenia okresu 12 miesięcy dla potrzeb wprowadzenia pojazdu do ewidencji środków trwałych
- Skutki niewprowadzenia samochodu o wartości poniżej i powyżej 150 tys. zł do ewidencji środków trwałych w przypadku wykorzystywania go dłużej niż 12 miesięcy
- Korelacja limitu 150 tys. zł z pełnym odliczeniem VAT
- Poprawne wyliczenie kosztów podatkowych i niepodatkowych dla samochodów osobowych o wartości powyżej 150 tys. zł, które są przedmiotem leasingu
- Leasing finansowy o długości do 12 miesięcy samochodu o wartości do 150 tys. zł i powyżej 150 tys. zł – obowiązujące ryzyka i limity
- Poprawne wyliczenie kosztów podatkowych i niepodatkowych przy zakupie polisy AC i GAP dla samochodu osobowego o wartości powyżej 150 tys. zł – obliczanie proporcji, zakres pojazdów, do których limit nie ma zastosowania
- Zasady ujmowania kosztów składek ubezpieczeniowych (AC, GAP) jako kosztów podatkowych – przykłady rozliczeń
- Zwrot składki ubezpieczeniowej przy sprzedaży samochodu o wartości powyżej 150 tys. zł a wyliczenie przychodu podatkowego – zasady rozliczenia pozostałej kwoty składki z RMK
- Wykazywanie przychodu w przypadku otrzymania „odszkodowania” z zakładu ubezpieczeń z tytułu naprawy powypadkowej samochodu użytkowanego w sposób mieszany a stosowanie proporcji 75/25 – orzecznictwo
- Koszty eksploatacyjne (naprawy, przegląd itp.) samochodów należących do dealera wykorzystywanych do celów mieszanych a stosowanie proporcji 75/25
- Naprawy samochodów własnych dealera – dokumentowanie i skutki podatkowe
- Wynajem miejsc parkingowych klientom a stosowanie proporcji 75/25 – podejście organów podatkowych
5. Bieżące zagadnienia podatkowe dotyczące stacji dealerskich
Marta Szafarowska
- Zakup dodatkowych funkcjonalności samochodu, które uaktywniane są na podstawie kodu odblokowującego otrzymanego od producenta – udokumentowanego przez zagraniczną fakturę wystawioną przez producenta (fabrykę) – rozliczenie na gruncie VAT i podatku dochodowego
- Wydatki na oklejenie pojazdu firmowego dealera – skutki na gruncie VAT i CIT oraz wpływ na zmianę przeznaczenia pojazdu
- Wynajem samochodów pracownikom – skutki podatkowe praktyk stosowanych przez dealerów i podejście organów
- Nieodpłatne udostępnienie samochodów przez dealera (np. fundacjom lub szpitalom)
- Nieodpłatne korzystanie przez dealera z samochodów udostępnionych np. przez importera – skutki podatkowe
- Obowiązek przeprowadzenia dodatkowego badania technicznego i pozyskania dokumentu VAT-1 dla samochodów ciężarowych – czy możliwa jest rezygnacja z tego obowiązku na rzecz zgłaszania takich pojazdów na VAT-26 i prowadzenia ewidencji przebiegu?
- Ujęcie części używanych, pozyskanych w ramach napraw serwisowych a możliwość ich ponownej sprzedaży – skutki podatkowe
- Niedobory towarów ujawnione w trakcie inwentaryzacji – skutki podatkowe na gruncie VAT i podatku dochodowego w kontekście orzecznictwa
- Rozliczenie CIT za rok 2022 – o czym warto pamiętać?
Dzień 2. Zajęcia online
Prowadzący: Marta Szafarowska, Weronika Grzęda, Barbara Urbanek-Rajwa, Maciej Gierada, Adrian Burdziak
1. Przedłużone gwarancje
Marta Szafarowska
- Skutki podatkowe i dokumentowanie przekazania klientowi przedłużonej gwarancji przez dealera przy sprzedaży samochodu
- Zasady kwalifikacji wydatku na zakup przedłużonej gwarancji w sytuacji, gdy jest ona oferowana razem ze sprzedawanym samochodem
- Rozliczenie wydatku na nabycie przedłużonej gwarancji – usługi ubezpieczeniowej. Koszt bezpośredni czy koszt pośredni rozliczany w czasie, na jaki została zawarta polisa ubezpieczeniowa?
- Dokumentowanie naprawy wykonanej w ramach przedłużonej gwarancji, gdy ubezpieczonym jest dealer, a firma ubezpieczeniowa jest płatnikiem – w przypadkach gdy naprawę realizuje dealer ubezpieczony lub inny dealer. Jak wygląda dokumentowanie napraw w ramach przedłużonej gwarancji jeśli ubezpieczonym jest klient (właściciel pojazdu)?
- Odliczenie VAT od materiałów i towarów wykorzystywanych dla potrzeb przeprowadzenia napraw pojazdów w ramach przedłużonej gwarancji (gdzie ubezpieczonym jest dealer naprawiający bądź klient)
- Dokumentowanie sprzedaży naprawy realizowanej w ramach przedłużonej gwarancji, gdy gwarantem i płatnikiem jest podmiot zagraniczny – nota, faktura, czy i jaka stawka VAT?
2. Fotowoltaika, ładowarki, odprzedaż energii elektrycznej (usługi ładowania)
Marta Szafarowska
Weronika Grzęda
- Obowiązki na gruncie akcyzy (deklaracje, ewidencja) w związku z posiadaną instalacją fotowoltaiczną oraz stacją ładowania pojazdów elektrycznych – w zależności od mocy urządzeń, modelu zużycia energii (potrzeby własne, odprzedaż) i ewentualnej współpracy z zewnętrznymi operatorami stacji ładowania
- Urządzenia do ładowania pojazdów elektrycznych – klasyfikacja na gruncie KŚT, amortyzacja i obowiązki w zakresie podatku od nieruchomości
- Rozliczenie energii elektrycznej – uzyskiwanej z własnej instalacji oraz z sieci – zużytej do ładowania samochodów dealera (z pełnym odpisem i użytkowanych w systemie mieszanym) i klientów
- Zasady dokumentowania sprzedaży energii elektrycznej załadowanej do samochodów klientów – w zależności od modelu sprzedaży
- Leasing paneli fotowoltaicznych
3. Ceny transferowe. Doświadczenia roku poprzedniego i wskazówki na rok 2023
Maciej Gierada
- Skutki pandemii COVID-19 – wpływ na rok finansowy 2021
- Pogorszona rentowność spowodowana lockdownami, szczególnie w Q1 i Q2 roku finansowego 2021
- Wzrost kosztów finansowania wewnętrznego i zewnętrznego wywołany czynnikami makroekonomicznymi (inflacja, wzrost stóp procentowych, negatywne zmiany kursu PLN w stosunku do walut zagranicznych takich jak CHF, EUR i USD)
- Historyczne benchmarki bazujące na danych finansowych sprzed pandemii COVID-19 (przeważnie z okresu 2017-2019) a kontrole podatkowe
- Wzrost skuteczności organów podatkowych w typowaniu podatników do kontroli a ustalenie dodatkowego wymiaru należności
- Szczegółowa weryfikacja rentowności osiąganej przez spółkę za rok finansowy 2022 – pierwszy rok finansowy po pandemii COVID-19 – porównanie z rentownością osiąganą w poprzednich latach finansowych
- Weryfikacja kosztów finansowania dłużnego – wewnętrznego i zewnętrznego
- Sporządzenie nowych benchmarków na podstawie danych za lata COVID-owe, tj. 2020 i 2021
- Konieczność uwzględnienia skutków wysokiej inflacji i wojny na Ukrainie
- Czynniki ryzyka i ich ograniczenie – czym kierują się organy podatkowe przy typowaniu podatników do kontroli w obszarze cen transferowych?
4. Estoński CIT. Ujęcie w księgach rachunkowych i sprawozdaniu finansowym
Barbara Urbanek-Rajwa
- Obowiązek rachunkowego wyodrębnienia zysków i strat przed przystąpieniem do opodatkowania ryczałtem od dochodów spółek (art. 7aa ust. 1 updop)
- Obowiązek zamknięcia ksiąg rachunkowych oraz sporządzenia sprawozdania finansowego zgodnie z przepisami o rachunkowości
- Dane porównawcze w dodatkowym sprawozdaniu finansowym sporządzonym na dzień poprzedzający wejście w CIT estoński
- Transakcje istotne dla ryczałtu od dochodów spółek (m.in. dochód z tytułu: podzielonego zysku, ukrytych zysków, wydatków niezwiązanych z działalnością gospodarczą, nieujawnionych operacji gospodarczych, zmiany wartości składników majątku)
- Wyodrębnienie kont analitycznych
- Wypłata dywidendy w księgach rachunkowych
- Wypłata zaliczki na poczet dywidendy w księgach rachunkowych
- Podatek odroczony
- Stosowanie wybranych uproszczeń a CIT estoński
- Wprowadzenie do sprawozdania finansowego
- Informacja dodatkowa
- CIT estoński a nota podatkowa
- Przejście na ryczałt w trakcie roku a roczne sprawozdanie finansowe
- Dane porównawcze w rocznym sprawozdaniu finansowym
5. Budżetowanie stacji dealerskiej. Na wewnętrzne potrzeby firmy dealerskiej i na potrzeby importera
Adrian Burdziak
- Funkcje, elementy i fazy powstawania budżetu
- Budżet własny dealera
- Budżet według wytycznych importera
- Kalkulacje produktowe
- Dane zewnętrzne i ich znaczenie
6. Finansowanie wewnętrzne i zewnętrzne (w tym pożyczki i poręczenia)
Bartosz Mazur
- Pożyczki od podmiotów powiązanych a PCC, w tym najnowsze orzecznictwo NSA
- Podwyższenie kapitału zakładowego z agio – w kontekście optymalizacji podatkowej i obowiązków związanych ze schematami podatkowymi (MDR)
- Dopłaty na kapitał a PCC
- Świadczenie usług finansowych a odliczenie VAT naliczonego, wpływ na strukturę VAT
- Czynności, jakich nie należy wykonywać
- Finansowanie inne niż pożyczkowe – opodatkowane VAT? Faktoring, kredyt kupiecki, leasing, subpartycypacja
- Koszty finansowania u „nie-CITowców”
- Finansowanie od osoby fizycznej. Obowiązki płatnika
- Limity dla kosztów finansowania dłużnego – podstawowe zasady
- Finansowanie wyłączone z KUP
- Dopłaty i przeniesienie zysku na kapitał zapasowy – koszt podatkowy za darmo
- Skutki podatkowe poręczeń i gwarancji. Odpowiedzi na konkretnych przykładach
- Rynkowość transakcji finansowej – podstawowe kwestie
- Finansowanie od podmiotu zagranicznego a podatek u źródła
- Finansowanie zewnętrzne – brak skutków podatkowych
- Limit 50% przychodów a pożyczki i faktoring
- Finansowanie jako ukryte zyski – udzielanie pożyczek, odsetki od pożyczki wypłacane do podmiotów powiązanych
- Alternatywne opcje finansowania wewnętrznego
- Druga osoba z firmy rabat - 20%
Sprawdź, kto prowadzi szkolenie
Wykładowcy
Marta Szafarowska
Wykładowca Gekko Taxens Akademia. Specjalizuje się w zakresie szeroko rozumianych zagadnieniach podatkowych spotykanych w branży motoryzacyjnej.
Od lat doradza dealerom, importerom i firmom leasingowym, umiejętnie wypracowując praktyczne rozwiązania nawet skomplikowanych problemów. Posiada bogate doświadczenie w doradztwie z zakresu CIT, VAT, PIT i akcyzy. Swoją wiedzą regularnie dzieli się podczas szkoleń i konferencji, zyskując autorytet, uznanie i sympatię uczestników.
Bartosz Mazur
Partner i doradca podatkowy w Gekko Taxens Doradztwo Podatkowe. Zajmuje się głównie podatkami dochodowymi. W przeszłości pracował jednak również w działach zajmujących się podatkiem VAT, dzięki czemu zdobył wszechstronną wiedzę, pozwalającą na kompleksową obsługę klientów.
Specjalizuje się w szczególności w doradztwie dla firm z branży motoryzacyjnej, leasingowej, farmaceutycznej, IT i nieruchomości.
Weronika Grzęda
Adwokat, menedżer w Gekko Taxens Doradztwo Podatkowe. Specjalizuje się w doradztwie w zakresie VAT i podatku akcyzowego. Zajmuje się m.in. międzynarodowym obrotem towarowym na gruncie VAT i opodatkowaniem akcyzą wyrobów energetycznych, napojów alkoholowych i samochodów. Doradza podmiotom m.in. z branż farmaceutycznej, motoryzacyjnej, leasingowej i handlowej. Reprezentuje klientów przed sądami i organami administracji. Oprócz bieżącego doradztwa prawnego i podatkowego zajmuje się również prowadzeniem przeglądów i szkoleń podatkowych.
Barbara
Urbanek - Rajwa
Biegły rewident z wieloletnim doświadczeniem. Współzałożycielka spółki Nowak & Rajwa Business Services, która od kilkunastu lat tworzy, rozwija i udoskonala systemy zarządzania w przedsiębiorstwach motoryzacyjnych. W swojej pracy skupia się m.in. na prowadzeniu ksiąg rachunkowych firm dealerskich, a także badaniu ich sprawozdań finansowych. Oprócz tego specjalizuje się w kontrolingu i audytach finansowych.
Maciej Gierada
Lider Praktyki Cen Transferowych i Wycen w Gekko Taxens. Dysponuje blisko 10-letnim doświadczeniem w tym obszarze. Kieruje projektami z zakresu cen transferowych, planowania podatkowego i modelowania transakcyjnego. Posiada głęboką specjalizację w zakresie wyceny – przedsiębiorstw oraz transakcji, w szczególności finansowych, a także przygotowywania niezbędnej dokumentacji podatkowej, zarówno na potrzeby cen transferowych, jak i pozostałych obszarów dotyczących podatków dochodowych.
Adrian Burdziak
Ekspert w zakresie kontrolingu finansowego oraz audytu wewnętrznego firmy. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie w budowaniu modeli biznesowych, opracowywaniu budżetów bądź prognoz przepływów pieniężnych oraz wdrażaniu systemów kontrolingu. Projektuje modele rentowności, kalkuluje efektów fuzji i przejęć, wdraża plany kont oraz rozwiązania business intelligence. Współpracował z Volkswagen Group Polska, General Motors oraz Jaguar/Land Rover i największymi grupami dealerskimi w Polsce.
Dopasuj szkolenie do swoich potrzeb i sprawdź...
Dostępne pakiety i formy płatności
Szkolenie online
(Aby przejść do pakietów dla Szkolenia stacjonarne + online, przewiń stronę w dół)
- Druga osoba z firmy rabat - 20%
Na żywo
1 osoba z firmy: 499 zł
-
Druga osoba z firmy
rabat - 20 %
- Udział w 1. dniu szkolenia (online, 6 godz.)
- Udział w 2. dniu szkolenia (online, 6 godz.)
- Udział w sesji pytań i odpowiedzi (online, 4 godziny)
-
Dostęp do nagrań ze szkolenia
(na 24 godz.)
- Możliwość zadania 1 pytania
- EKO materiały szkoleniowe (w formie pdf)
- Certyfikat w formie elektronicznej
- Certyfikat uczestnictwa w formie papierowej
- Bezpłatna godzinna konsultacja z wybranym ekspertem
499 zł
Standardowy
1 osoba z firmy: 699 zł
-
Druga osoba z firmy
rabat - 20 %
- Udział w 1. dniu szkolenia (online, 6 godz.)
- Udział w 2. dniu szkolenia (online, 6 godz.)
- Udział w sesji pytań i odpowiedzi (online, 4 godziny)
-
Dostęp do nagrań ze szkolenia
(na 90 dni) - Możliwość zadania 3 pytań
- EKO materiały szkoleniowe (w formie pdf)
- Certyfikat w formie elektronicznej
- Certyfikat uczestnictwa w formie papierowej*
- Bezpłatna godzinna konsultacja z wybranym ekspertem
699 zł
Premium
3 osoby z firmy: 1 999 zł
- Udział w 1. dniu szkolenia (online, 6 godz.)
- Udział w 2. dniu szkolenia (online, 6 godz.)
- Udział w sesji pytań i odpowiedzi (online, 4 godziny)
-
Dostęp do nagrań ze szkolenia
(nielimitowany) - Możliwość zadania 8 pytań
- EKO materiały szkoleniowe (w formie pdf)
- Certyfikat w formie elektronicznej
- Certyfikat uczestnictwa w formie papierowej*
-
Bezpłatna godzinna konsultacja z wybranym ekspertem
(lub możliwość skonsultowania 5 problemów mailowo - w ciągu 180 dni od szkolenia)
1 999 zł
* Na życzenie Uczestnika
Szkolenie stacjonarne + online
(Aby przejść do pakietów dla Szkolenia online, przewiń stronę w górę)
- Druga osoba z firmy rabat - 20%
1 DZIEŃ
1 osoba z firmy: 799 zł
-
Druga osoba z firmy
rabat - 20 %
- Udział w 1. dniu szkolenia (stacjonarne, 8 godz.)
- Kawa, herbata i przekąski podczas szkolenia
- Lunch w przerwie szkolenia
- Udział w 2. dniu szkolenia (online, 4 godz.)
- Udział w sesji pytań i odpowiedzi (online, 4 godziny)
- Możliwość zadania 1 pytania przez mail (odpowiedź w sesji pytań i odpowiedzi)
- Dostęp do nagrań ze szkolenia
- Materiały szkoleniowe w formie papierowej
- EKO materiały szkoleniowe (w formie pdf)
- Certyfikat uczestnictwa w formie papierowej
- Bezpłatna godzinna konsultacja z wybranym ekspertem
799 zł
2 DNI
-
Druga osoba z firmy
rabat - 20 %
- Udział w 1. dniu szkolenia (stacjonarne, 8 godz.)
- Kawa, herbata i przekąski podczas szkolenia
- Lunch w przerwie szkolenia
- Udział w 2. dniu szkolenia (online, 4 godz.)
- Udział w sesji pytań i odpowiedzi (online, 4 godziny)
- Możliwość zadania 3 pytań przez mail (odpowiedź w sesji pytań i odpowiedzi)
-
Dostęp do nagrań ze szkolenia
(na 90 dni) - Materiały szkoleniowe w formie papierowej
- EKO materiały szkoleniowe (w formie pdf)
- Certyfikat uczestnictwa w formie papierowej
- Bezpłatna godzinna konsultacja z wybranym ekspertem
899 zł
2 DNI PREMIUM
3 osoby z firmy: 2 499 zł
- Udział w 1. dniu szkolenia (stacjonarne, 8 godz.)
- Kawa, herbata i przekąski podczas szkolenia
- Lunch w przerwie szkolenia
- Udział w 2. dniu szkolenia (online, 4 godz.)
- Udział w sesji pytań i odpowiedzi (online, 4 godziny)
- Możliwość zadania 8 pytań przez mail (odpowiedź w sesji pytań i odpowiedzi)
-
Dostęp do nagrań ze szkolenia
(nielimitowany) - Materiały szkoleniowe w formie papierowej
- EKO materiały szkoleniowe (w formie pdf)
- Certyfikat uczestnictwa w formie papierowej
-
Bezpłatna godzinna konsultacja z wybranym ekspertem
(lub możliwość skonsultowania 5 problemów mailowo - w ciągu 180 dni od szkolenia)